Monday, 5 June 2017

My life kit May / June 2017 minialbum

Nechápu, že mi to došlo až teď, při přípravě inspirace z aktuálního My life kitu. Už rok čekám na nějaký vhodný materiál do přírody, kde by nebyly palmy a nanuci, a najednou ho mám před sebou! Takže z cestovatelského My life kitu už nepůjde do PL alba ani kartička, šetřím si ho na naše šumavské minialbum z loňské dovolené. A něco málo už jsem začala ...


Nadpis jsem si dovolila zkombinovat ze dvou jazyků. Děsně se mi líbí přídavné jméno "šumná" ze slovenštiny (v překladu pěkná), které jsme poprvé pochytili ve filmové komedii Anděl na horách. Znáte? V naší rodině je to klasika nad klasiky a pokaždé se u toho řežeme smíchy. No a k té Šumavě to ladí jak melodicky, tak významově, takže proč ne :) A teď scrapově, nadpis je složen z kurzívové abecedy od Pinkfresh studio, která byla v květnovém Extra kitu - TADY a samolepících písmen z dílny Papero amo.



Tady jsem k sobě přilepila dvě kartičky a mezi ně vlepila průhlednou fólii, která slouží k zavěšení do alba. Dřevěné výseky jsou z cestovatelské kolekce od Lucky Šindelkové. Ty budu v alba určitě hojně využívat.


Pohled jsem nalepila na kartičku 4x6 s nápisem TEN DEN. Ten jsem ohnula, neb by z alba vyčníval. 


Druhý pohled, který byl na výšku, jsem částečně ořízla, aby se mi vešel. Jinak lipenskou Stezku korunami stromů mohu jedině doporučit. Neskutečné místo! Ještě je jedna na Moravě a nově se staví tato báječnost i v Krkonoších. Tak tam budeme mezi prvními!


Kapsička na vstupenky nebo fotky. Stromečky jsou z cestovatelské kolekce od Lucky.


Tady jsem si vyrobila další kapsu, tentokrát sešitím dvou kartiček 4x6 (lehce pomenšených). Opět jsem mezi ně vlepila průhlednou fólii na zavěšení, hodní a spodní stranu prošila. Aby bylo vytahnování snadnější, vystřihla jsem si na boku půlkruh.


Kapsička z druhé strany.


V albu budu mít několik stránek z bílých papírů po vzoru Teresy Collins. Bezva vychytávka, na kterou se krásně vejdou panoramatické pohlednice.


Jako poslední jsem si nachystala obálku od přáníček 4x4. Její zavírací část jsem pro osvěžení polepila vzorovanou kartičkou. Myslím, že nezůstane jen u jedné takové obálky.


Teď se musím pustit do vyvolání fotek a nějak to dohromady poskládat. Moc doufám, že do prázdnin budu mít tento rest z krku, tak mi drže palce. Děkuji a přeji vám krásný začátek týdne.

1 comment:

  1. Prosím prosím, jaké je to album, myslím, co se velikosti týče? Děkuji

    ReplyDelete