Tuesday, 18 July 2017

TOGETHER layout ....

Po opravdu dlouuuuuhé době jsem tu s nějakou stránkou. A tahle je navíc super výjimečná! Asi jste na sociálních sítích, kam některé z nás :) aktivně přispívají, zaregistrovaly naši akci "scrapchata". Tak tam se upekla nejen tahle společná fotka (a spousta jiných), ale taky jsem si na prázdný bílý papír (Di, děkuji!) vyšila bublinkové pozadí. Původně do foroty, že se někdy bude hodit. Ale pak jsem si řekla, že když vznikl tam, tak ho i pro připomenutí tamějších událostí použiju. A je v albu!


Bublinky jsou vlastně obkreslené pětikoruny, koruny, lahvička od glossy a ještě jedné vychytávky, kterou měla Monča po ruce (ta holka má všechno!). Doma jsem vyšitý papír založila a čekal na svoji příležitost. Když jsem se k tomu dostala, nějak mi do oka padla kolekce od Paige Evans Fancy Free (ta byla hodně povedená). Původně jsem chtěla z jednoho květinového papíru kytky vystříhat, ale nakonec tam skončila jen jedna. Pod fotkou jsou různé zbytky z Creative kitu z loňského roku. 


Do bublin přesně pasovala kolečka i srdíčka. I na akrylovou hvězdičku jsem místo našla. A pytlíček, ve kterém PA holky posílají ozdoby, slouží jako prima podklad.  


Bílý akrylový výsek najdete TADY. A bystré oko scrapařek si jistě všimlo, že jsem papíry po obvodu odrbala nůžkami (rozevřenou ostrou částí). Nějak mi to k tomu přišlo.


Zkusily jste si také vyšít své vlastní pozadí? Já jsem rozhodnutá, že tohle určitě není poslední a až najdu dobrý seriál, tak se do nějakého toho šití určitě dám. Užívejte léto!

4 comments:

  1. Jani, obdivuji tvoji trpělivost a především preciznost u vyšívání :-) Já vyšívala jen párkrát a vždycky u toho nadávala jako špaček :-D Každopádně stránka opět nádherná a bublinky jsou super nápad :-) Jen nemáš tam špatně datum? 23.7. teprve bude :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, Peti, jeste ze te mam! Asi mi mozek scrapoval dopredu :) a moc dekuju!!

      Delete
  2. Krásná stránka, bublinky jsou super nápad, ale teda na vyšívání bych asi trpělivost neměla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urcite ano, jde o to prvni vyzkouseni .. moc moc dekuju!

      Delete